top of page

Tak trochu jiné jedlé tvoření

Někdy se tvořilkám připletou do cesty nezvyklé způsoby, jak projevit svůj kreativní pud. Od přestěhování do baráčku není čas na nic a za kreativní počin už považuju i srovnání bot v botníku. :-D

Nicméně i nevyzpytatelné cestičky mi přivádí čas od času do cesty podněty, které mě mají asi udržovat ve formě. Jedním takovým případem byly narozeniny přítelova otce. Doma jsme se shodli, že mu udělám slaný dort, který můj muž miluje a vyžaduje na své vlastní narozeniny. Asi Vám brzo napíšu o tom, jak jsem dělala sladký dort (což byla katastrofa), ale slané dorty mě opravdu baví. Není to žádné pečení, vlastně jen skládání ingrediencí dohromady.

V základu dělám dort z toustového chleba, který pomocí pomazánek, pomazánkového másla, salámů, sýrů, šunky, slaniny (a všech dalších dobrot, které máte rádi) navrším v několika vrstvách do požadovaného tvaru. Následné zdobení už je ta pravá sranda :-). Nejsem v tomhle žádný profík, ale je to fakt zábava. Poslední dva dorty jsem používala i normální cukrářské zdobičky.

Můj první dort jsem dělala muži dva roky zpátky a byl ve tvaru kytary. Takovému dortu podlehne každý muž muzikant. :-)

540476_10200454117146223_329874206_n.jpg

O rok později jsem se pustila do hvězdy.

_MG_0003.JPG
_MG_0004.JPG

Tchán dostal takový obyčejnější tvar dortu, ale i tak se mu moc líbil a jak chutnal.

20141107_172527.jpg
20141107_172552.jpg


bottom of page