top of page

Nový podzim - nový věnec

Psala jsem to loni a napíšu to zase. Miluju tvoření věnců :-). Období podzimu a zimy je ideální dobou na věnečkové šílenství.

Pro letošní podzim jsem chtěla zase něco z přírodnin. Tohle období si vyloženě říká o procházku po lese nebo sběr šišek a sušených květin.

Základ věnce jsem vytvořila s mladých břízových větviček a to tak, že jsem jednu po druhé namotávala do kruhu. Není to nic těžkého, jen je potřeba průběžně kontrolovat tvar a taky hustotu větviček. Mohlo by se jinak stát, že budete mít šišoid, který bude na jedné straně tlustý a na druhý tenký.

Pak už si stačí jen sednout k nějakému příjemnému seriálu a nalepit na proutěné kolo přírodní ozdoby dle vkusu. Nevím proč, ale mně se strašně líbí tohle decentní zdobení v jedné čtvrtině kruhu a tak jsem ani tentokrát neodolala. :-)

Pověsit a je hotovo. Podzim už je tady, tak vytáhněme kabáty a šup na šišky.

Kačka

Loňský věnec najdete tady:

Podzimní dekorace č.2 – věnec z šišek

http://katerinabartaskova.wix.com/dreamdesigndo#!Podzimn%C3%AD-dekorace-%C4%8D2-%E2%80%93-v%C4%9Bnec-z-%C5%A1i%C5%A1ek/cgi7/10324F69-A5A6-415A-A260-48EC778C6FEB


bottom of page