top of page

Pupík světa

_MG_0603.jpg

Minulý týden byl pro mě coby amatérskou fotografku obrovskou výzvou. S kamarádkou jsme měly domluvené focení těhotenského bříška. Nervózní jsem byla několik dnů předem. Dostat za úkol zachytit jedny z nejkrásnějších okamžiků jejich života - to je velká zodpovědnost. Mám soudnost a vím, že nejsem žádný profík a že některé věci nadšením a horlivostí nedoženu. Velkou podporou jsou pro mě lidé, kterým se mé fotky líbí. Měla jsem to obrovské privilegium v minulosti bříško fotit a tak nějaké zkušenosti mám. Věděla jsem, že je klíčové dobře se připravit.

Za nejdůležitější považuju to, aby se nastávající rodiče koukli na fotky jiných těhulek a vybrali takové, které se jim líbí a které by jim bylo příjemné zkusit nafotit. Jako fotografka mám pak představu, jaký styl fotek se bude fotit a jaké úpravy se jim líbí. Klidně je fajn vybrat pár fotek, které se líbí a nafotit přesně takové. Osobně si myslím, že v téhle oblasti člověk už moc nového nevymyslí a pokud se Vám taková fotka líbí, tak proč si ji neudělat. :-)

_MG_0623.jpg

Každý fotograf s trochou kreativity a představivosti bude improvizovat a vzniknou i fotky jedinečné. My (tím myslím ty, kteří drží foťák) máme taky představu, jak se nám před objektivem líbíte :-) a pokud si předem vyjasníme ten styl, tak můžete fotografovi důvěřovat. Myslím, že mě nic tak neinspiruje jako toužebné očekávání, láska a něha, která je na nastávajících párech vidět. Většina těhotných žen je zvláště v těhotenství nesmírně ženská a krásná. Nastávající maminky prostě zkrásní a září. Je úplná radost tu jiskru v oku zachytit.

_MG_0630.jpg

Kdybych měla dát nějaké rady. Připravte se: jaké fotky chcete fotit, kde to chcete fotit, co chcete mít na sobě a všechny propriety nabalte sebou. Inspirační fotky si vytiskněte a vezměte je sebou. Zkuste si před zrcadlem sednout, lehnout, stoupnout, ať víte, jak Vám to nejvíc sluší. Nenechávejte focení na poslední chvíli, ať se to stihne a ať si připadáte krásná.

Hlavně si to užijte!!! Na chvíli jste modelka a celý svět se točí kolem Vás. Ten člověk, kterého si platíte za krásné fotečky, je tam od toho, aby Vás udělal šťastnou tím, že zachytí Váš jedinečný zázrak života.

_MG_0655.jpg

Všem těhulkách přeju krásné fotky a určitě budu ráda, když se se mnou podělíte o Vaše rady a Vaše postřehy. Simonce děkuji za schválení sdílení fotek (my jich udělali samozřejmě mnohem víc, pro Vás mám jen malou ochutnávku).

Kačka


bottom of page