top of page

Podzimní dekorace č.3 - talíř, který není k jídlu

Podzim nám pokračuje a tady u nás na vesnici to znamená horu práce. Kde co se musí zazimovat, ostříhat, zařezat, nařezat, sklidit.. Počasí nic moc. Vlhko, prší, sluneční paprsek aby člověk pohledal. Na druhou stranu se všechno začíná vybarvovat. Sousedčina dcera pouští co chvíli draka. Burčák a mošt se vrací do kuchyní. Já mám s podzimem zvláštní vztah plný extrémů. Co mě na něm baví.. právě podzimní dekorace. Je možné vytvořit milióny složitostí, ale právě v jednoduchosti je podzim krásný.

Nechme chvíli ležet věnce a jiné složitosti. Pojďme si vytvořit něco jednoduchého. Pojďme vzít plody podzimu, tavnou pistoly a jen tak si lepit pro radost :-) Já pro tento projekt vytáhla dřevěný talíř, vystřihla si do něj kolečko z lepenky a nasbírala si další podzimní ozdoby (šišky, ořechy, kaštany..)

čundr 1585.jpg

Z šišek jsem si vylepila spirálu.

čundr 1586.jpg
čundr 1588.jpg

Tu vyložila přírodním lýkem.

čundr 1591.jpg

A dovnitř kolem spirály nalepila zbytek podzimních plodů. Dekoraci jsem ozdobila ještě mašlí z červeného lýka a průhledným kamínkem.

čundr 1594.jpg

Zatím nám dělá tento podzimní talíř radost v obýváku a kdo ví, co v něm bude v zimě :-).

čundr 1595.jpg


bottom of page